Jag vann!

Jag tror i ärlighetens namn inte att Tradera är bra för min hälsa. Sitter med vitt uppspärrade ögon, uppdaterar sidan var och varannan sekund och hjärtat bultar snabbt och hårt i bröstet. Snacka om att stressa upp sig! Men nu har jag i alla fall börjat få lite koll på hur man ska göra för att vinna auktionen, så jag sitter med tidtagaruret i handen för att kunna lägga in ett bud i absolut sista minuten. Det visade sig vara en framgångsrik metod, jag vann den sista auktionen jag budade i! Och så har jag ju fått så fint beskrivet för mig också hur man ska gå tillväga från första början när man hittar något man vill buda på. Så nu är jag snart expert! Men det blir nog ingen vana att sitta och buda, med tanke på stressen. Mina stackars nerver ... ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0