Misslyckad landskapsfotografering



Fick en impuls att gå ut och fota i det vackra vintervädret, så jag tog på mig rejält med kläder och plumsade över ängen i djupsnön för att knäppa lite kort. Landskapsbilderna kan bara beskrivas som en besvikelse, jag stör mig på att jag inte får någon bra skärpa över hela bilden. Sedan frös jag så mycket om fingrarna och det började skymma lite, så det blev inga detaljbilder den här gången. Får fota det en annan dag istället, hoppas på fint väder imorgon för då ska jag vara ute i god tid och ta den typen av bilder som blir bra med min kamera och stil :-)



Och sedan målade jag en jättefin akvarellbild! Nej då, ljusade bara upp bilden extremt så att det blev lite julkortskänsla över den. Bara en liten tomte som saknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0